Dom (zly)

Dom (zly)

niedziela, 30 grudnia 2012

Knygi 2012


ROK 2012





Fu wojny1. Fu wojny
Krzysztof Bartnicki
skończyłem: 27 września, 2012


Przeprawa2.Przeprawa
Cormac McCarthy
skończyłem: 11 września, 2012
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Czycz i filmowcy, czyli przyliteracki status polskiego kina3.Czycz i filmowcy, czyli przyliteracki status polskiego kina
Piotr Marecki
skończyłem: 15 lipca, 2012
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Broniewski. Miłość, wódka, polityka4. Broniewski. Miłość, wódka, polityka
Mariusz Urbanek
skończyłem: czerwiec, 2012
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Opowiadacze. Nie tylko Hrabal. Autorzy najlepszej prozy czeskiej5. Opowiadacze. Nie tylko Hrabal. Autorzy najlepszej prozy czeskiej
Bohumil HrabalIvan KlímaJiří GrušaJosef ŠkvoreckýPavel BryczJan Beneš,
Eda Kriseová,Karol SidonMartin Fahrner
skończyłem: 31 maja, 2012
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Trociny6. Trociny
Krzysztof Varga
skończyłem: 25 maja, 2012
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Rącze konie7. Rącze konie
Cormac McCarthy
skończyłem: 21 kwietnia, 2012
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Mapa i terytorium8. Mapa i terytorium
Michel Houellebecq
skończyłem: 06 lutego, 2012
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Kato-tata. Nie-pamiętnik9.Kato-tata. Nie-pamiętnik
Halszka Opfer
skończyłem: 30 stycznia, 2012
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Życie bez smokingu10.Życie bez smokingu
Bohumil Hrabal
skończyłem: 28 stycznia, 2012




Gówno się pali11.Gówno się pali
Petr Šabach
skończyłem: 15 stycznia, 2012
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Balagan. Alfabet izraelski12. Balagan. Alfabet izraelski
Paweł Smoleński
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Ballada o kapciach13.Ballada o kapciach
Aleksander Kaczorowski
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Czechosłowacka Nowa Fala14. Czechosłowacka Nowa Fala
Peter Hames
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane




Da Capo al Finne15.Da Capo al Finne
Krzysztof Bartnicki
lapsus
moja biblioteczka

Teraz czytam
Drwal16.Drwal
Michał Witkowski
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Dryblując przez granicę. Polsko-ukraińskie Euro 201217. Dryblując przez granicę. Polsko-ukraińskie Euro 2012
Marek BieńczykJurij AndruchowyczPaweł HuellePiotr SiemionNatasza GoerkeSerhij ŻadanNatalka Śniadanko,Ołeksandr Uszkałow
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Dziennik18Dziennik
Jerzy Pilch


Grochów19.Grochów
Andrzej Stasiuk
lapsus
moja biblioteczka

Teraz czytam
Ja, potępiona20.Ja, potępiona
Katarzyna Berenika Miszczuk
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Jaszczur21.Jaszczur
Sławomir Shuty
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Kapelusz cały w czereśniach. Saga22.Kapelusz cały w czereśniach. Saga
Oriana Fallaci
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Kino Nowej Przygody23.Kino Nowej Przygody
Jerzy Szyłak
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Kościół dla średnio zaawansowanych24.Kościół dla średnio zaawansowanych
Szymon Hołownia
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Láska nebeská25.Láska nebeská
Mariusz Szczygieł
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Last minute. 24 h chrześcijaństwa na świecie26.Last minute. 24 h chrześcijaństwa na świecie
Szymon Hołownia
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Lepiej palić fajkę niż czarownice27.Lepiej palić fajkę niż czarownice
Adam Boniecki
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Libertyni inaczej28.Libertyni inaczej
Pier Vittorio Tondelli


Malowany ptak29.Malowany ptak
Jerzy Kosiński
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Monidło. Życie po Kato-tacie30.Monidło. Życie po Kato-tacie
Halszka Opfer
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Nam wieczna w polszczyźnie rozróba. Marian Pankowski mówi31.Nam wieczna w polszczyźnie rozróba. Marian Pankowski mówi
Piotr MareckiMarian Pankowski
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Niebo i ziemia32,Niebo i ziemia
Sándor Márai
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Niewola i dola Adama Poremby33.Niewola i dola Adama Poremby
Marian Pankowski
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Ojciec.prl34.Ojciec.prl
Wojciech Staszewski
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Pamiętam jedynie dni słoneczne. Bohumil Hrabal w fotografii35.Pamiętam jedynie dni słoneczne. Bohumil Hrabal w fotografii
Bohumil HrabalJosef Škvorecký
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Perełka na dnie. Rozmowy36.Perełka na dnie. Rozmowy
Bohumil Hrabal
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
Pióro. Autobiografia literacka37.Pióro. Autobiografia literacka
Marek Nowakowski
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane
Piotr Szulkin. Życiopis38. Piotr Szulkin. Życiopis
Piotr MareckiPiotr Kletowski

lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
lapsus
moja biblioteczka

Przeczytane
lapsus
zobacz opinię
moja biblioteczka

Przeczytane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz