Dom (zly)

Dom (zly)

piątek, 22 lutego 2019

Kino życia - zeszyt 4 - ostatni, 2006-2010

To ostatni zeszyt, kończy się  na roku 2010 i liczbie 449 wizyt w kinie i obejrzanych filmów. Rozkręciłem się i od 2011 liczba moich wizyt w kinie sięgała setki każdego roku. To także czasy Filmastera, portalu , który założył Borys Musielak. Dzieki niemu pojechałem w 2009 roku na Festiwal Era Nowe Horyzonty do Wrocławia i od tej pory jeżdżę tam co roku. W zeszłym roku tylko jeden dzień.  Miałem borysa za wielkiego pasjonata kina, który zaraża tym innych. Okazało się, jak zwykle, że chodzi tylko o kasę. Dziś Filmaster zdycha w bólach, ale dzięki niemu poznałem wielu kinowych maniaków, którzy dalej nimi pozostają. Często korzystam z ich rad i dziękuje tym, którzy pozostali - Kasia Wolanin, Krzysztof Osica, Agata Malinowska słynna Esme. Zacząłem też jeździć na warsztaty nauczycieli organizowane przy tym festiwalu. Tez wiele dobćrych znajomości - miło mieć Was przy sobie, choć edukacjęz filmową poznałem też z tej drugiej strony, strony ludzi, którzy czają się na kasę z ustami pełnymi frazesów. W 2009 roku utworzylem bloga lapsusofil i tutaj dzielę  się swoimi refleksjami o wspaniałym przeżyciu, jakim jest dla mnie za każdym razem przekroczenie sali kinowej. Czuję metafizykę tego miejsca, szczególnie OKF - tutaj czuję się jak w swoim drugim domu i dziękuję ludziom, którzy tworzą to miejsce i życzę samych dobrych wyborów pod względem repertuaru.

 



Festiwal Gaude Mater etno




378 Watc z Bashirem



Krakowski Festiwal filmowy – replika



384 Poste Restante





Era Nowe Horyzonty 2009

389


391 Podróż w nagrode brak na filmweb













2010


405 Biała wstążka

406


408 Burrowing

409 Beats of Freedom


411 Wszystko co kocham

412 Była sobie dziewczyna


413 Bracia



Era NH 2010


417 Wkraczając w pustke











428 Wspólnota















443 Bazyl człowiek z kulą w głowie

444 Barwy granatu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz